hej

hej nu var det  länge sen jag skrev nåt min blogg.
men nån gång ska man väl skriva av sig tror jag.
vad som har hänt mig och annas li är ganska mycket nu, men det tror jag alla vet om redan för anna har nog skrivit om det i sin blogg så att det jag skiver nu kan nog finnas i hennes blogg ochså.
vi har vart på hus vising och vi har köpt värdens finnaste hus. för det priset så kan man nog inte siga så mycket om det.. det är perfäkt för oss två att bo i och föröka oss.
vi får flytta in nu den sista oktoberg som är lyssande.
vi har som redan bästemt vad vi ska göra och inte göra typ..
hon ska få inreda för sånt skit kan fan inte jag.. jag står för bygga och klippa gräs och sånt jag för det är de enda jag duger åt hahaha..
ee skämt och sido vi har samma smak och sånt så jag tror vi får ett myssigt hem.
 
nu i dag så händer det inte så mycket ligger sjuk än jag fick feberg i söndags då hade jag 38 grader.
måndag hade jag ingen feberg på morgonen men på kvällen hade jag 38,7 grader sen tisdag morgon hade jag 38 och på kvällen 39 och onsdag morgon 38,7 och på kvällen 39,6 men nu i morse hade jag bara 38 grader och känner mig pigg som fan men då har jag ochså två ibumutin i kroppen..
och min under bara älskling ligger i sängen och sover för hon är tröt som fan.. det hade jag och varit om jag hade jobbat natt.. och har jobbat natt så då har man rätt till att vara tröt anser jag...

älskar dig min söta rara anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0