fan och glömde

jag glömde gö skriva några saker till gö..
vad är det med folk i trafiken??? kan dom inget om trafiken???
eller är deras bilar trasiga??
har möt nya v70 och nya audio och nissan och många nya bilar i trafiken som inte värkar ha en fungerande blinkers på deras bilar. eller att blända av och sånt.. hatar sånna. även att jag fuskar som fan i trafiken men då är det då ingen annan en jag i trafiken för man vet gö inte om det står en snut fan bakom hörnet.
och jag hatar en till grej som stör mig som fan.
när man kör kompisar i sin egen bil om man far runt på stan eller nå annat ochc dom åker med.
så hatar jag att dom slänger skräp i bilen och i rygg stöden på stolarna. varför gör dom det?? är det för att dom har set att den inte är damsugat ur på länge så dom tycker det är okej.. för mig är det inte okej. jag gör inte så ovaset hur stökigt dom har det i bilen... nu har jag fått skriva av mig så nu ska skriva om nå kul...



Min kära lilla bror crille har gö tagit körkort och jag är så jävla stolt över han.
han förskänade det värkligen för han har fått gå i en special skola för dom som har bokstavsform. och det har inte han snaka om att bli felbehandlad.
det enda han kan ha som jag ochså har det dyslexi

så ja jag är stålt över dig crille grattis till körkortet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0