Antibiotika...


Hm vet inte om jag stavade rätt, men det har iaf ingen betydelse. Är hemma sjukskriven idag, fått Njurbäckeninflammation igen.. så jag har en anings svårt att röra mig kan jag meddela... :/ Startade min antibiotika kur igår morse... så redan ikväll eller imorgon borde de kännas bättre... det är inte första gången ja har detta så en remiss till njurröntgen blev det också, som om man inte har nog med sin reumatism,hormonrubbningar och körtelsjukodom! Nåja, detta behöver jag inte leva med resten av livet som de övriga sjukdomarna, detta vet jag snart går över iaf :*)


I övrigt har det inte hänt så mycket, det har stått still på husfronten ett tag (letat men inte fastnat för något) ja det tills igår vill säga... vi har hittat en kanonkåk med ett kanonläge. Nåra meter från kåken är det strand och badplats, jag kan säga att bo där kan inte vara annat än rejäl terapi för själen! så ofantligt vacker miljö, sen en jättefin stor inglasning med utsikt över vattnet... för sig självt en mil från stan! Helt underbart ställe, finns dock en nackdel med huset.. och det är väl de som gör om vi överväger att ens gå på husvisningen. För där kommer man förälska sig och sedan ha sorg om de inte är passande att köpa det haha! :)



Just nu ligger jag i sängen i sovrummet och skriver, jobbigt att röra sig så stackars Shakira får nöja sig med att rastas här utanför tills antibiotikan har börjat värka. Har jag tur kankse det känns lite bättre bakom ryggen så ja kan ta ut henne på en promenad, om inte annat har ja min älskade sambo som kankse ställer upp :)
Ligger förövrigt och snusar på hans kudde nu.... mmmm ;)

Nepp nu ska ja kila, väntar på att gubben ska ringa! Förresten hörrni, Anders (brorsan) ska bli farsa.. så om nåra månader är man faster *stolt*

Over and out! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0