Ny bil...

Ja, Danne är och jobbar.. själv sitter jag här med det absolut fulaste kläderna jag har i garderoben, samt den fulaste frisyren i hela sverige... med ena handen på pannan och andra på tangentbordet.... jag har nämligen fått feber :S
Nåja, jag är som tur var ledig i helgen så ja får försöka kurera mig nu till veckan, förresten.. tack du arbetskompis för operationen på jobbet i förrgår, den har försvunnit/minskat nu ;) Ps. läs vidare till kirurg



Igår köpte vi oss en ny bil, en fort mondeo Ghia -99 som gått 14.500 mil.... ett riktigt kap ska ja bara tala om, och för er nu som anser att ford är ett dåligt märke lämna genast bloggen! det här är precis vad vi sökte efter. En bil som drar lite bensin,billig att försäkra, som har gått lite samt för en billig penning. Och jag kan lova att vi hitade den fräschade mondeon i hela Sverige! tyvärr har dom en tendens att rosta! :( Nåja, iaf nu är den äntligen våran. Det saknas bara 15000 mila servicen på den nu, ja ska alldeles strax ringa runt och jämför priser samt boka en tid, plus att ja hörde remmarna visslade så fiiint (min glenn låter likadant) ;)
Mjo förresten, dannes bil är till salu... 740:n, så vet ni någon så vet ni vars vi finns *ler*

slänger in en bild på nya pärlan! <3




Nepp, åter till sängen!!!
dax att ringa bilverkstäder....

Älskar dig Danne <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen! Va fin kärra ni har köpt, är den lika bra som Glenn ;) Visst va dom för söta Musse och Loan:) Tilde med sina enorma framtänder, haha som en liten kanin. Vi måste höras till veckan, jag har lite att surra om hehe :)KRAMAR Å PUSSAR

2009-06-14 @ 11:26:12
URL: http://linnyst.blogg.se/
Postat av: Linda

Psst! Dags för uppdatering kanske ;) Kramis

2009-06-27 @ 20:17:35
URL: http://linnyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0