Uppdatering...

Hej och hå!!


Tänkte jag skulle förbarma mig att skriva en liten uppdatering i Älsklingens blogg, ibland kommer det över en att man blir lite bloggsugen. Då är det tur att gubben har kvar sin blogg så man kan skriva a sig utimellanåt! :)

Senaste tiden har det hänt mycket ska jag tala om, förutom att ja fortfarande jobbar som en tok (vilket dock inte känns särskilt ovanligt längre) så har vi juh spendera litegrann på vårat boende :)


Först och främst köpte vi oss en Lcd tv, en 47 tums LG, till det köpte vi också en sån där låg vit "ikea"bänk.... ovanför det blev det två lackhyllor med diverse fina vaser o s v! :)
Har även innandlat nya soffor, en trea och en tvåa i skinn blev det. Nu hoppas vi bara att vi får sålt våran gammla soffa snart. Har nog aldrig haft en annon på blocket där det ring så mycket folk som nu, säkert 15 samtal per dag. Har sprungit folk ut och in här lika ofta som jag duschar håret ;) (bara peder,anneli,anna och niklas vet vad jag menar nu) Förhoppningsvis åker den ikväll, så jag kan fara och köpa dom nya köksmöblerna på jysk imorgon :)
Har även ett nytt vardagsrumsbord, Lack serien från ikea, samt ett litet svart lackbord som hörnbord till våra soffor..
Kan säga att turen till Ikea med Sofie och Davut var välbehövligt, vilken trevlig dag vi hade... och som vi handlade, haha!!! men värt varenda krona var allt :)


Ja åsså kommer vi till de tråkiga då, hade fått så fint i vardagsrummet, var super nöjd. Så får jag en dag ett samtal från min älskade sambo. Frågade väldigt gulligt hur jag mådde, om det gick bra att jobba o s v... ja och alla tjejer som läser detta förstår juh också att det fanns en baktanke i denna ödmjukhet. Jamenvisst, efter några minuter i telefonen kom frågan. - Du älskling, på elgiganten har dom de surround ljud som ja så mycket önskar mig, jag får det desseutom för ett jätte bra pris.
Ja tänkte ja,de kan han väl få köpa sig då.... Så när ja kom hem och sett de underbara ögonen spira av lycka... och lyssnat på ljudet och sett alla funktioner som han så febrilt ville visa mig (vilket inte var särsklit intressant) så kom den där frågan... - Ja nog va det fint, med vad fick vi betala? och notera, en karl ska juh alltid vända till jäte positivt. Till svar fick jag - Han som sålde det va skit trevlig, och hade samma system hemma. Han var jätte nöjd med det, och gjorde så vi fick ett jätte jätte bra pris. Vi betala bara 4300:- (minns inte eakta beloppet, men i runda slänga) WOW tänkte jag.... helt fantasiskt... ja vi var juh bara tvungen att slå till *NOT* haha näj skämt och sido! ja önska han verkligen det, ja har fått mina möbler som jag ville ha från en del av våra besparingar, så det var väl inte mer än rätt att han också tog en del av det och köpte ett system. Så blir det nu kallt någon gång i framtiden, så kan vi juh alltid sitta och titta på våran nya tv, och njuta av det underbara ljudet :)


Ne hörrni, 20 min kvar tills dom som ska kolla på soffan kommer... så jag börjar avrunda!

Lev och må! Kram /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0