Dagen...


Tjipp och hej! :)

Vilken dag vi har haft idag.. spendera hela Tisdagen i Luleå med min älskade bror och hans flickvänn/sambo Linda, mycket skratt blev det.. måste vi defenetiv göra om :)


Ja egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, har äntligen haft en ledig dag... efter att ha spenderat hela helgen på jobbet... Fredag var vi bara hemma och tog de lugnt, jag gjorde en tidig kväll eftersom ja hade en lång dag framför mig dagen efter.. I Lördags var jag chaufför till Mamma och Marie som var ut på krogen! Så mamma väl unnat kan jag bara säga, det är så sällan hon är ut. Och vilken underbarare människa än Marie kunde hon gå ut med? När jag bli i mammas ålder, då ska jag ha en vän som Marie. Skjutsade min bror också fram och tillbaka på bion, så efter jag släppt av honom åkte jag till Marie och umgicks med dom tills dom skulle ut. Tusen Tack älskade mamma för tanken i bilen, behövde du verkligen inte ge mig. De var alldeles för mycket... du har juh ställt upp så mycket så det minsta jag kunde göra för dig! Och så sällan som du ber om skjuts så är det bara ett nöje att köra ut dig ;) Älskar dig!!!
(du har fattat att det handlar om att ge och ta du mamma)



Får uppdatera senare, nu ska jag se unga mödrar! ;)

Kommentarer
Postat av: Vilda

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 11:25:32
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0