nu så

nu var det länge sen jag skrev en rad. i veckan har jag vart hemma och jobbat. det ha vart skönt som attans.
jag eller min kusin roland ha bytt kopling på min volvo det tog bara några få timmar som 2 ttill 3 timmar han är bra på de han gör men då har han gö det som sitt jobb så.
sen har jag bytt till vinter däcken.
det lär behövas när man far så tidigt på morgonen när de kan vara halt på vägarna.
min under bara ssambo sitter och snorrar och hostar och jäspar.
hon är så tröt jag tycker synd om hon som får jobba så mycket men då får hon högre lön än jag och det tycker jag är lite taskigt.
jag slapp att fara bort till veckan jag får stanna i piteå och jobba till veckan då kan jag se till att min syster dotter håller tiderna när hon går skola, för jag jobbar på hennes skola.
 ja ja nu har jag skrivit lite på min blogg igen kommer ta tid innan jag skriver igen.


älskar dig anna över hela mitt hjärta du är allt för mig ska du veta kan inte leva utan dig.. puss



Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!

Du har blivit utmanad... kika i min blogg =)

Kramen

2008-10-29 @ 09:44:06
URL: http://wesana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0