jaa nu är det dags för uppdateringar

fy fan va man kan må bra alltså.
man har den mäst underbara sambon man kan önska sig hon ställer upp på allt och hjälper mig i vått och tort.
man brukar säga att om man inte älskar nån nå mycket så brukar det som avta känslorna då menar jag att man inte är ny kär nå mera.. men så är det då fan inte här jag är fortfarande så jävla ny kär i min anna så det går inte med ord att beskriva men då är hon den bästa av dom bästa ochså..
det har hänt 4 stora saker nu i mitt liv som jag bara tycker är så helt jävla otrligt nå gladare än mig får man leta efter.
det första är då min sambo som har hjälpt mig med saker som är bra ska ej gå in på detaljer men min gumma vet vad jag pratar om..
det andra är att jag fått kontakten med min lillebror som bor i östersjön som jag längtar att få träffa igen pg av att jag inte har set han på flera år.
tredje saken är att jag har gjort om lånat på mitt körkort och nu amorterar jag massor så nu kommer de gå fortare att bli av med det.
det fjärde är att jag har betalt datorn nu. så nu är man äntligen skuld fri kan man säga nu har jag bara lånet jag tog till körkortet kvar.
kan bara säga att jag är värdens lyckligaste och gladast på dena jord.


ps älskar dig anna ershammar.
du är allt för mig kan ej leva utan dig.
du ska veta att du är allt för mig.
älskar dig över allt annat över dena jord.
skulle mitt hjjärta vara av glas så skulle det vara av härdat glas.
puss mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Din Sambo

Hej gubben! ;) självklart vet du att ja ställer upp och hjälper dig.. skönt att nu har du allting borta... bry dig inte om hyrorna och de andra förräns det sista är helt borta! vi fortsätter i samma spår som vi gjort nu, amortera högt, står ja för resten ska du se att om nån månad är även lånet på körkortet borta! :) Saknar dig gubben nu då du inte är hemma.Tack för den sköna massagen igår, det var riktigt skönt! lite mer rörlig idag faktiskt! nu skulle du bara ha haft trolla bort min benvärk också ;) hehe! Love you! Pusssss

2008-12-22 @ 20:46:31
Postat av: Crille

Hej Danne :D Jag hoppas du hade en bra julafon med familjen..

2008-12-27 @ 17:52:53
URL: http://roadpanic.blogg.se/
Postat av: Greta

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 03:26:53
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0