Ett tag sen...

Ett tag sen man uppdaterade här :)


Helgen har varit trevlig, igår var de Crousing här i Pite.. Daniel lånade sin chefs heta Chrysler cab som vi gled i hela kvällen... bra musik och förtäring av en och en annan öl blev de också :) Mycket fina bilar på staaan, men man börjar bli less alla mercedes, vars är alla fina amerikanare?!?!?! bara inse fakta, att de crousingar som var förr (med nästan enbart amerikanare) har slutat excistera, nu är det antingen mercor, eller små turboleksaker... Nåja kvällen blev iaf helt klart lyckad... min underbara sambo var chaufför hela kvällen, tänk vad snäll han var, och förutom det helt klart den snyggaste killen på hela crosuingen, ja e så mallig över honom ;) *Kärlek* <3


Valborg firade vi tillsammans med några vänner, vi åt godis och drack cola hela kvällen hemma hos oss, det absolut bästa med valborg var att Stina och Daniel (min kusin) kom förbi med deras älskade snyggerik som fyller 1 år i November... den pojken har något speciellt :)



Imorgon är jag äntligen ledig, det har ja faktiskt varit idag med.. men dagen idag har vi spendera hos mina älskade föräldrar. Daniel storskurade Chryslern ut och invändigt medans jag och mamma krattade hela gården.. snacka om att det blev fint och fräscht :) Som tack för att dom varit hundvakt åt oss från lördag efm till söndag fm så bjöd jag dom på mat idag, det var väldigt uppskattat.
Imorgon ska jag på mitt första hedersuppdrag i släkten Vesterlund, känns spännande :) Anna (daniels syster) går skola i Luleå, imorgon blir hon borta hela dagen så mitt uppdrag blir att rasta Smoke, det älskade Anna inte vet är att jag kommer hämta honom på förmiddagen... sen fara med Smoke och Shakira ut i skogen och låta dom busa av sig hela dagen innan jag återställer honom. Man får verkligen passa på då man får chansen att ta hand om honom... och det är juh faktiskt en av Shakiras bästa vänner :)




Som sagt på husfronten är det lugnt, vi väntar bara på att "det rätta huset" för oss ska dyka upp på hemnet, vi håller utkik och väntar med spänning :) Tills dess nöjer vi oss med denna, en billig hyra.. och en fördel då man faktiskt inte betalar åt sig själv då man hyr.. därför känns de lägligt med ett hus! :)


Nåja imorgon åker älskling till Sthlm (igen) och jobbar, både med glädje och sorg.. det är jätte bra att han får jobba borta så mycket.. det blir juh en bra lön ;) samt att det är rätt nyttigt för förhållandet kan jag tycka.. men samtidigt toksaknar ja juh honom då han e booorta :/ Men, jag och Shakira ska ha flickmys hela veckan så :)


Nepp, nu ska jag återgå till myset i soffan med den underbaraste, han åker nämligen 5 imorgon på morgonen (för mig är det fortfarande natt då) sen till sängen och snusa honom i nacken...


Over and out/Annapanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jösses...alla dessa j-vla mercor.. ;) puss

2009-05-04 @ 08:49:40
URL: http://linnyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0