Ett tag sen...

Ett tag sen man uppdaterade bloggen här, kankse skulle skriva att det är Anna som bloggar just nu :)
Har precis satt mig på soffan för att slöa litegrann, gjorde en mysig lördags middag till min underbara, ungsstekt laxfile med pasta och grönsaker.. åsså vitlöksbröd :) blev iaf hemskt mycket uppskattat *ler*
Veckan har varit fullproppad med roliga aktiviteter, min underbara barnsdomskompis Tess är uppe från Västerås, så vi har hunnit med en shoppingdag i Luleå, en i Piteå och lite alkohol igår. Gud vad jag saknar henne alltså.. önska dom bodde här.. Nåja man får njuta av tiden med henne. Underbart roligt har vi haft. Väntar på att hon ska komma lite senare, blir att färga lite hår.. och som vanligt, snacka lite skit :)


I Luleå igår hittade ja lite kläder (tack therese som hitta de mesta åt mig) köpte även lite bäbiskläder till min kusins pojke Erik som är 3 månader. De helade slutade med att ja råka stöta på Stina på stan.. så fick leverera kläderna direkt... hon blev jätte glad :) Ps. Stina, vi måste "hänga" snart, Miss you!!!



Nu har vi iaf äntligen fått helt klart i lägenheten... eller nästan iaf, har handla nya köksmöbler på bloms.. så nu väntar vi bara på det nya golvet i hela lägenheten :) Min älskade sambo är mycket belåten över hur vi har det nu här hemma, och poängterar ofta mig goda smak *stolt* vilket ja inte tycker själv. Ja skulle kunna byta ut allt en gång i halvåret om ja fick.. lessnar väldigt fort. Men så länge vi nu bor i lägenhen så får de se ut såhär.. Förhoppnignsvis blir de hus till våren, som de ser ut nu iaf! :D


Förresten... glömde berätta... nu har ja fått min nya LAPTOP!! vad skönt att slippa ha den gamla lap toppen, den var inte i de bästa skick kan jag säga. Trots att den bara var ett år gammal, men nåja.. nu har ja iaf fått den nya (Y)


Äsch, orkar inte skriva mera!!!

Älskar dej gubben, du är allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0