Jipii...

Oj oj, nu händer det saker här på Hortlaxvägen... :) Förutom att ja MASSOR med jobb *glad* så händer det mycket annat... imorgon ska jag och Danne äntligen på den där husvisningen med min älskade mor, är det nu bara prisvärt och i de skick vi tror så blir det  nog affär :) Iaf ett jätte gulligt hus helt i min och Daniels smak.. och det är juh det som räknas.
Läget på huset kunde inte heller bli bättre, massor med skog bakom (för shakira) samt strand och badplats en liten bit ifrån.. och uppenbarligen ska Shakira älska och bada så det blir juh perfekt *Thumbs up* På gården har vi även en hundgård, staket runt huset, världens största altan, inga grannar men ändå i civilisationen. Huset ligger i Vitsand så blir inte så mycket längre än vad vi redan har. Allt invändigt är nytt och fräscht, lite småsaker på utsidan att göra.. men inga större kostnader iaf! Nåja ska inte surra ihjäl er om det nu...


Har desseutom bokat en färgning och klippning hos Camilla idag, jösses vad jag saknar henne! världens bästa frisör, och nu får hon verkligen en utmaning med alla mina färger i håret :)


Nepp nu ska jag städa lägenheten, danne städar ur våra bilar här ute :) Desseutom slänge Anton på mina sommarsulor åt mig igår, förbannat så snällt!!! de hade han inte behövt, jag blir för bortskämd! älskar iaf min familj! <3


Älskar dig danne..... ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för dom fina orden

kramar till er

2009-04-22 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0