Husvisningen...

Japp igår var vi på husvisningen, de som såg så fint ut rasade samman då vi kom in. En icket så frän odör fanns det i hela kåken... tydligen bara stödkört värme där så de var väldigt fuktigt. Alldeles för mycket jobb och pengar att lägga ut på huset då dom redan begorde en halv mille nästan... Så det huset blev det inte. Men vi letar vidare på den fronten



I övrigt, var på djurmagasinet igår och handlade mat åt min älskade dotter... passade på att fråga henne om en kam som tar bort allt de där håret som ändå ska bor nu, alltså vinterpälsen. Köpte en ganska dyr kam, men helvetes så bra den var alltså. Den tog bort allt de där som skulle ha virvlat runt i lägenheten... Tonvis med hår, och gissa om tjejen blev snygg i pälsen efteråt?.. SÄKERT *ler*



Nu sitter jag iaf här, ledig idag... eller, det är en marginal på jobbet mellan 07.00 - 07.15 på morgonen om man blir utringd.. oftast brukar dom ha hunnit ringa ut en innan kvart över om man behövs. Så sitter spännt vid telefonen som barnen på julafton och väntar... ledig, eller inte ledig :)


Nåja, tillbaka till husletandet! Älskar dig Danne.. Pussss

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan tänka mig att d blev en del hår av lillan :) Va skönt att få bort lite, både för henne och er. Kramiz fr mig å Kjell

2009-04-24 @ 12:06:27
URL: http://linnyst.blogg.se/
Postat av: Linda

Jao, jag väntar på uppdatering ;)

2009-04-27 @ 17:10:26
URL: http://lindamadelen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0