Godmorgon...

Nu är det jag som sitter och skriver på min älskade sambos blogg IGEN :) Tänkte att det var ett tag sen man uppdaterade den lite... Senaste tiden har varit fullsmockad för både mig och Daniel. Han har jobba mycket söderöver
och jag har haft många skift på H-gården. Så vi har möts vid dörren och sagt Hej, respektive Hejdå! Nu har jag dock legat i feber och ont i halsen i 3:e dagen idag.. men det är på bättringsvägen. Imorgon åker jag till jobbet no matter what :)



Sen har vi juh också skaffat en liten vovvsing, världens mest underbaraste hund! så då man inte har jobbat har man tränat med henne... hon går numera exemplariskt fot, kommer på inkallning och morrar inte eller reser ragg längre. Nu är hon precis som den hund jag vill ha... hon kan åtminstonde att grundlydnad. Många många många timmars träning ligger det bakom... men att det är värt de, nu har vi fått oss en livskamrat ;) Lägger upp ett litet kort på underbara i slutet av inlägget.




Har också fått 3 månaders långt vikariat på mitt jobb, heltid! Det har resultera i att jag fått lägga migg eget Schema för Juni,Juli samt Augusti! *spännande* Helgerna har vi alla lagt ut, nu är det bara veckodagarna kvar :)
Ser fram emot en trevlig och rolig sommar, som alla andra år... det är alltid lika spännande varje sommar och se vilka vikarier det är som kommer. Förra året hade vi den absolut bästa vikariesommaren. Vilken gäng *thumbs up*
Här är simon, han har jobbat hos oss på H-gården nästan lika länge som mig, så det är jag och han som styr under sommaren ;) På denna bild målade vi honom med Läppglans under en av våra vikarefester.. ler..





Sofie har förresten åkt till Usa, hon kommer hem på Torsdag... ja jag vet att det är snart, men jag saknar henne som fan! Pratade lite med henne igår, hon hade det jätte trevligt iaf.. hade shoppat som tusan, solat och myst på. Så igår åkte jag till henne och sorterade posten samt vattnade hennes blommor. Hoppas hennes blommor repa sig, en såg lite ledsen ut ;) *tihi* Här var jag och Sofie på Ikea =)





I övrigt har de inte hänt så mycket, iaf inte saker som jag tänker skriva på bloggen... det lämnar jag till eran fantasi ;)


Nu ska ja kila.... ;)


Ps. Jag älskar dig Danne, om du vara visste hur otroligt underbar du är! tur inte flickorna här i pite stad vet vad dom missar, för då skulle jag få konkurrans ;) Förresten, huset vi tittade på igår.. vad tycker du? ;) Pusss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0